توضیحاتی در مورد منوهای آواکس و آموزش چت با موبایل , آموزش چت با کامپیوتر



ورود و ثبت نام




شما به راحتی می توانید اگر شما در حال حاضر چت زنده شناسه ورود اینجا و یا شما می توانید آیدی جدید ثبت نام کنید. برای ثبت نام جدید اطلاعات ، لطفا آیدی جدید خود را منحصر به فرد و انتخاب یک رمز عبور برای شما زنده حساب AVACS چت. یکی از مزایای از آواکس چت زنده است -- پشتیبانی از تمام کاراکتر برای استفاده به عنوان شناسه یا رمز ورود خود. در اینجا هیچ شخصیت در جهان است که توسط  گفتگوی زنده پشتیبانی می شود






در عکس شماره 1 پروفایل است که در زیر توضیح داده شد


در عکس شماره 2 مشخصات

  در مشخصات ، شما می توانید اطلاعات پروفایل خود را ویرایش کنید. مطبوعات 4 یا سمت چپ را انتخاب کنید و کلید ناوبری مشخصات آیکون برای اولین بار از منوی بالا و مطبوعات خوب.
   
 


1)شما می توانید نیک خود را تغییر دهید.ا ميتوانيد در اينجا اسم ايدي خود را عوض كنيد.

 (2 تغییر رمز عبور خود .شما ميتوانيد در اينجا پسورد ايدي خود را عوض كنيد.

ID (3 اين شناسه ي شما درآواکس است و قابل تعويض نيست.

4 ) تغییر جنسیت شما. ميتوانيد جنسيت خود را انتخاب كنيد. 

5 ) تغییر وضعیت خانواده.با انتخاب آن ميتوانيد با فرد مورد نظر خود ازدواج كنيد و ميتوانيد طلاق بدهيد.

(6 اضافه کردن عکس مشخصات خود را.شما ميتوانيد از اينجا عكس مورد نظرتان را قرار دهيد.

(7آدرس ایمیل مشخصات تنظیم است. با گذاشتن e-mail بر روي ايدي خود هنگامي كه پسورد را فراموش كرديد ، پسورد به ايميل شما فرستاده ميشود.

  8)تنظیم مشخصات خود را به آواتار.با انتخاب اين گزينه ميتوانيد در كنار ايدي خود عكس قرار دهيد.

9)تنظیم خود را به عنوان ارجاع کاربر دیگر.ادعوت شده توسط: شما با انتخاب اين گزينه و وارد كردن ايدي شخص مورد نظرتان بايد 2$ بدهيد و اين بدين معناست كه شما به وسيله ان به اواكس دعوت شده ايد.
10)شهر در اينجا شما شهر خود را وارد كنيد.

11) نوعه سابقه:‌ اين گزينه هنگامي تاييد شده خواهد بود که بتوان از طريق اس ام اس پول اينترنتي خريد که در ايران امکان پذير نيست.

12 )اطلاعات شخصی: * تغییر اپراتور. شما می توانید نام خود ، نام خانوادگی ، روز تولد ، ویرایش و نوشتن در مورد خود از گزینه "شخصی" # :.





در عکس شماره 3 اتاق چت هستند که در زیر توضیح داده شد




در عکس شماره 4 لیست رومها و منوی روم ها است , منو چیست ما رومهای رسمی و عمومی و خصوصی داریم در رومهای رسمی یعنی کشورها و اجتماعات در عمومی یعنی رسمی نشده یک روم معمولی است و خصوصی هم که معلوم است یعنی کسی بجز خودتان نمیتوانند وارد روم خصوصیتان شود مگر اینکه خودتان بخواهید

اتاق چت
مطبوعات 4 یا سمت چپ را انتخاب کنید و آیکون دوم (از چپ به راست) از بالا و فشار تایید برای باز کردن "اتاق منو" # :.  شما می توانید در اتاق چت منو تمام اتاق چت. مطبوعات 4 یا سمت چپ را انتخاب کنید و آیکون دوم (از چپ به راست) از بالا و مطبوعات خوب. در اینجا از تمام اتاقهای گفتگوی زنده AVACS چت.شما می توانید ببینید ، برای اولین بار 3 اتاق 3 اتاق بالا.  با کشور ها و جوامع ، دولتی و خصوصی 3 طبقه ما را از اتاق های گفتگو است. j فقط یک اتاق را انتخاب کنید و انتخاب کنید را وارد کنید و دکمه تایید را وارد کنید یک اتاق. در دسته مورد علاقه ، تمام اتاق در اینجا خواهد شد ، که شما به عنوان اتاق مورد علاقه خود را انتخاب شده است. برای قرار دادن یک اتاق در این گروه مورد علاقه تان را وارد کنید فقط در طبقه (با کشور ها و جوامع / عمومی / خصوصی) را انتخاب کنید و یک اتاق. پس از آن ، انتخاب منو و دکمه تایید.سپس گزینه "اضافه کردن به علاقه مندی ها" و دکمه تایید. تو اکنون می توانید این اتاق در این گروه های مورد علاقه خود را ببینید.میانبر مانند آن وارد اتاق شد.  شما می توانید خود را اتاق عمومی یا اتاق خصوصی ایجاد کنید. هر کسی می تواند اتاق عمومی دسترسی داشته باشید. اما هیچ کس می تواند در اتاق خصوصی را وارد کنید ، اگر او تا به دعوت از آن اتاق (شما می توانید دعوت نامه به کسی ارسال برای پیوستن به یک اتاق گفتگو را مشاهده این بعد) است.  و در گزینه -- "از کجا من مالک" ، در اینجا تمام آن اتاق ، جایی که شما صاحب آن اتاق است. و از پایین گزینه -- "از کجا من مالک" ، در اینجا است بالا 4 به بالا 10 چت روم





در عکس شماره 6 اجتماعات (جامع) است که در زیر توضیح داده شده



در عکس شماره 6 اجتماعات است که کلیک کنید عکس شماره 7 می آید که در آنجا درباره اجتماعات لیست دوستان لیست مسدود کننده ها و پیامهای ورودی و خروجی دیده می شود
جامعه
مطبوعات 4 یا سمت چپ را انتخاب کنید و آیکون سوم (از چپ به راست) از بالا و فشار تایید برای باز کردن "جامعه" را انتخاب کنید.
About community درباره جامعه
شما خواهید دید که چگونه بسیاری از کاربران آنلاین ، تعداد کاربران ثبت نام شده برای 24 ساعت گذشته ، تعداد کل کاربران ثبت نام شده ، مرد و تعداد کاربر زن و درصد خود را در 
آواکس گفتگوی زنده ، متاهل برای 24 ساعت گذشته و تعداد کل کاربران ازدواج کرد.
Invite friends دعوت از دوستان
  شما می توانید دعوت نامه برای دوستان خود ارسال برای پیوستن به آواکس چت زنده از طریق ایمیل.
This week best photo این هفته بهترین عکس
 کاربران می توانند برای هر عکس مشخصات خود یا عکس مشخصات هر کاربر دیگر رای می دهند. عکس از بالاترین رای خواهد شد بالای این لیست. زمان رای گیری پایان آخرین روز از هفته -- یکشنبه و ساعت 24:00. صاحب عکس خواهد بود برنده $ 10.00 کیف.
Last week best photo هفته گذشته ، بهترین عکس
  این نتیجه از یک هفته قبل از بهترین عکس است.
Contacts book کتاب ارتباط با ما
شما خواهید فهمید همه AVACS شما تماس چت اینجا زندگی می کنند.
Ignore-list نادیده گرفتن لیست
 همه کاربران نادیده گرفته خواهد شد در اینجا می رود -- این لیست سیاه و سفید شما. چه کسی به شما اجازه نمی دهد پیام خصوصی ارسال و یا ارسال فایل به شما ، آنها در اینجا خواهد شد. اگر شما می خواهید برای دریافت پیام یا فایل ، فقط آنها را از این لیست حذف کنید.
Incoming message پیام ورودی
همه از شما پیام های دریافتی خصوصی در اینجا خواهد بود -- مانند پیام های تلفن همراه را در جعبه. و در اینجا از شما 50 تاریخ و زمان آخرین پیام های دریافتی است.
Outgoing message خروجی پیام
  از همه شما پیام خصوصی خروجی خواهد بود در اینجا همان پیام های دریافتی.
Incoming files فایل ورودی
  شما می توانید تمام فایل های خود را دریافت اینجا را ببینید.
Invitations to rooms دعوت به اتاق
آواکس چت زنده است گزینه ای را برای دعوت کاربران به اتاق چت شما. و از همه دعوت نامه ها دعوت خود را در گزینه ای را برای اتاق های که دریافت کرده اید در اوایل از کاربران دیگر ذخیره می شود.
Important messages پیامهای مهم

این است که از تمام پیام های مهم / اطلاع از مدیر صندوق




در عکس شماره 8 جستجو است که در زیر توضیح داده شده



در عکس شماره 9 شما میتوانید آیدیه دوستان خودتان یا هر فردی را بگردید و پیدا کنی حتی فردی که online,offline است را جستجو کنی و به لیست دوستان خود اضافه کن


جستجو

 مطبوعات 4 یا کلید سمت چپ را انتخاب کنید و آیکون چهارم (از چپ به راست) از بالا و مطبوعات خوب برای باز کردن گزینه جستجو. شما نمیتوانید کاربران را با شرایط جستجو -- نیک ، جنس ، سن ، کشور ، عکس ، آنلاین / آفلاین. پس از پر کردن این شرایط ، لطفا جستجو را انتخاب کنید و جستجو را فشار از پایین سمت راست پنجره باز شده و به دست آوردن اطلاعات کاربران از نتیجه

در عکس شماره 10 پورس و خدمات (کیف پول)است که در زیر توضیح داده شده


در عکس شماره 11 کیف و خدمات

مطبوعات 4 یا سمت چپ نماد را انتخاب کنید و کلید 5th (از چپ به راست) از بالا و مطبوعات خوب برای باز کردن کیف و گزینه خدمات. در ابتدا شما باید بدانید که کیف پول است.کیف پول است مانند تعادل موبایل سیم / زمان صحبت کنید. I پول مجازی آن. شما می توانید خرید و استفاده از کیف پول خود را از بسیاری جهات خروجی. شما همچنین می توانید کیف پول را به سایر کاربران انتقال و دریافت کیف پول از کاربران دیگر.
Amount in purse مقدار در کیف پول
در اینجا ارزش خود را / کمی از کیف پول خود را در کل.
Add to Purse اضافه کردن به کیف
  شما می توانید کیف پول خود را توسط 3 راه را تجدید کنیم.  لطفا پایین را نگاه کنید :
Via SMS: اس ام اس از طریق :
شما می توانید کیف پول خود را از ارائه دهند خدمات مخابرات خود را پارس جی اس ام اگر کشور و اپراتور شما را پشتیبانی AVACS زنده ویژگی چت کیف پول را تجدید کنیم.
Via WebMoney: از طریق وب مانی :
برای پر کردن کیف پول خود را از طریق وب مانی -- انتقال مبلغ مورد نظر به  کیف پول. شماره کاربری خود را قرار دهید (آن را در منوی اصلی نشان داد -- * کلید / درباره برنامه) و یا نیک خود را برای انتقال دیدگاه »است.  پس از آن -- لطفا مدیر در مورد انتقال خود را به گپ زدن. کیف پول شما خواهد بود با مقدار منتقل ضرب 2 دوباره پر.
Buy from Merchants: خرید از بازرگانان :
در اینجا دیگر ساده ترین راه برای خرید کیف پول از تجار ، در مورد گزینه 1 یا 2 در دسترس نمی باشد ، شما می توانید از کیف پول تجار محلی شما با پرداخت آنها از طریق انتقال بانکی ، چک ، وجه نقد و یا هر راه دیگری که آنها را پشتیبانی را خریداری کنید. این رایج ترین روش و آسان به این کیف پول خود را دوباره پر کردن است.
Incoming transfers نقل و انتقالات ورودی
آواکس زنده کاربران چت می توانید با هر یک از کیف پول دیگر توسط گزینه کیف پول انتقال انتقال. شما می توانید تاریخ و زمان آخرین ورودی کیف پول خود را 20 تاریخ انتقال در این گزینه را مشاهده کنید.
Outgoing transfers خروجی نقل و انتقالات
شما می توانید آخرین خروجی کیف پول خود را 20 تاریخ انتقال در این گزینه را مشاهده کنید.
Payments پرداخت
این گزینه به شما اجازه می دهد بیش از حد مشاهده همه از سابقه استفاده از کیف پول خود را.


در عکس شماره 12 تنظیمات چت است که در زیر توضیح داده شده



در قسمت تنظیمات شما میتوانید در عکس شماره 13 پیامتان را باز نگه دارید یا ببندید حتی رنگ فونتتان را تغییر دهید.


در سمت راست پایین قسمت منو است کا اگر کلیک کنید عکس شماره 14 باز میشود و در قسمت تنظیمات کیلیک کنید عکس شماره 15 باز میشود که در آنجا زبان مورد نظر خود را میتوانید انتخاب کنیدو غیره..

 مطبوعات 4 یا سمت چپ را انتخاب کنید و آیکون (از چپ به راست) ششم از بالا و مطبوعات خوب برای باز کردن تنظیمات کاربری. در اینجا تمام تنظیمات را که ممکن است شما نیاز به تغییر چت.
Photo formats فرمت های عکس
شما می توانید فرمت های عکس خود را به "فعلی" مجموعه (قالب فعلی است توسط تمام گوشی های موبایل با وجود از مدل پشتیبانی می کند. تصویر منتقل شود از اندازه وسط) ، "jpeg" (اندازه در صورت jpeg - تصویر است و نه کوچک ، اما این قالب توسط تلفن های منسوخ پشتیبانی) و "قاب" (خواص قاب فرمت مربوط به اندازه از داده ها منتقل می شود تقریبا همان در قالب فعلی).
Photo size اندازه عکس
 شما می توانید درخواست خود را برای مشاهده تصاویر در درصد به روی صفحه نمایش خود را به عنوان مجموعه ای که می خواهید. شما می توانید آن را به 20 ٪ تعیین می کنند ، 40 ٪ ، 60 ٪ ، 80 ٪ ، 100 ٪. (مجموعه 60 ٪ یا 80 ٪ اگر شما اصلا دیدن دکمه های گزینه های پایین در گزینه نمایش عکس.)
Color in chat رنگ در چت
 شما می توانید خود را تغییر دهید چت رنگ از این گزینه. چت به معنای رنگ رنگ قلم خود را. پس از باز کردن این گزینه ، شما به راحتی می توانید قرمز سبز آبی و ویرایش را رنگ قلم مورد علاقه خود و لذت بردن از چت.
Chat background پس زمینه چت
 شما می توانید پس زمینه کاربرد خود را از این گزینه را تغییر دهید. از سه پس زمینه در دسترس هنوز وجود دارد -- سفید ، آبی و آسمان با ابرها. یکی از مورد علاقه خود را انتخاب و اعمال می شود.
Chat poll نظر سنجی چت
 شما می توانید مجموعه ای با شگفتی نگاه کردن طراوت خود چت کنید.مثال : 5 ثانیه است برای تازه کردن خودکار سریع و هر دقیقه برای تازه کردن خودکار دیر است.
Data transferred انتقال داده ها
  این است که انتقال داده ها از ضد آواکس زنده نرم افزار چت.
Change user کاربر تغییر

 شما می توانید از سیستم خارج شوید شناسه خود با استفاده از این گزینه.شما می توانید یکی دیگر از شناسه و یا به سیستم وارد شوید با شناسه و یا همان موجود را.



در عکس شماره 16 راهنما است که در زیر توضیح داده شد




راهنما
این بخش کمک برای همه آواکس زنده کاربران چت.
Smiley list لیست لبخند
این است یکی از ویژگی های بسیار بسیار ویژه از آواکس چت زنده است آن را پذیری.شما مطمئنا تو چت با این حرکت بسیار جذاب لذت ببرید.
Super moderators' list لیست مدیران سوپر '
باز مدیران سوپر به لیست خود. اگر شما هر گونه مشکل ، با آنها تماس از اینجا. سعی کنید برای پیدا کردن محلی شما سوپر مدیر و ارسال پیام کنید.
Message to admin پیام به مدیر
 برای ارسال پیام به مدیر چت گفتگوی زنده آواکس ، انتخاب این گزینه را انتخاب کنید و سوال خود را / نوع معدن و ارسال پیام به مدیریت بستگی دارد



در قسمت راهنماها شما میتوانید شکلکهایی که میخواهید را ببینید و میتوانید افرادی که S.M هستند را ببینید , اگر میخواهید به ادمین پیام بدهید از همین منو باید پیامتان را بدهید .

شما اگر آیدیتان را گم کردئید یا آیدیتان دزدیده شده است از همین منو باید برگردانید .
در قسمت 19 بازگرداندن آیدیتان است که کلیک کنید بر روی عکس شماره 20 که آنجا توضیحاتی داده که چند پرسه نیاز دارید اما در شکل شماره 21 توضیح داده که چگونه بنویسید تا آیدیتان برگردد اما این نکته را بگویم بعد از این کار آیدیتان پس از 3 روز الی 4 روز برمیگردد .

گروه های کاربری
خواهیم بعضی از انواع کاربران در چت مانند سوپر مدیران انجمن ، مدیران انجمن فوق ، بازرگانان ، مدیران اتاق ، اتاق صاحبان ، مدیران ، کاربران عادی در بر داشت.
Super moderators (SM): مدیران سوپر (اس م) :
مدیران سوپر کاربران قدرتمند هستند. آنها قدرت را به ممنوعیت و یا برداشت خواندن وضعیت تنها به هر کاربر در هر اتاق چت. آنها می توانند روشن / خاموش ضد سیل حالت به هر اتاق چت. آنها می توانند اضافه یا حذف مدیران از هر اتاق.  آنها کمک تمام کاربران. همه کاربران می توانند آنها را برای کمک بخواهد. شما می توانید آنها را در سوپر لیست مدیران در گزینه راهنما پیدا کنید.مطبوعات 4 یا سمت چپ نماد را انتخاب کنید و کلید هفتم (از چپ به راست) از بالا و مطبوعات خوب برای باز کردن "راهنما" # : باز "مدیران سوپر" لیست خود را برای دریافت کنید.
Merchants: بازرگانان :
 تاجران هستند کیف فروشندگان و همچنین اداره یا سولفور موستارد بود. شما می توانید از کیف پول آنها از طریق راه بسیاری از انتقال پول است که آنها پشتیبانی می خرید. برای خرید کیف پول از آنها تاجر تماس است که از محلی شما / نزدیکترین منطقه است. و همچنین در صورت تمایل به کمک به آنها را بپرسید.
Hyper moderators (HM): مدیران بیش از حد (مخفی) :
  آنها قدرت همان سوپر مدیران.اما آنها پنهان است ، شما می توانید آنها را در هر لیست را ببینید.
Room owner: مالک اتاق :
 مالک اتاق کنترل کننده اصلی یک اتاق چت. هر اتاق چت تا مالک. Owner کاربر می تواند کاربران و یا ممنوعیت redraw کاربران ، مجموعه ای از کاربران به عنوان مدیر آن اتاق و یا حذف تاج موجود کسی نیست.
Room moderators/Crown: مدیران اتاق / تاج :
 مدیران اتاق -- متوسط ​​اتاق چت. آنها می توانند ممنوعیت و یا برداشت کاربران ، به نوبه خود ضد سیل روشن / خاموش را به چت بهتر است. برای منع کاربر ، چت باز منو با فشار دادن 6 یا کلید راست و درخواست مجموعه "فقط خواندنی". برای unban کاربر ، انجام همین اعمال و برداشت گزینه یا ، به "درباره اتاق" ، به "ادامه" باز "فقط خواندن" ، را انتخاب کنید و آن کاربر را ببخشند. شما می توانید مدیر شد از چت روم ، اگر شما مالک اضافه کردن در لیست مدیر آن اتاق است.  شما می توانید به جز تاج آواتار ببینید ، اگر شما تعدیل قدرت. اس م و اداره را تعدیل قدرت از هر اتاق.





سایر اطلاعات
Room rating: رتبه اتاق :
تمام اتاقهای چت گفتگوی زنده از آواکس تنظیم رتبه یک اتاق است. در اتاق چت منو ، آنجا شما می تواند مستقیما در یک اتاق را وارد کنید. همه کسانی که هفت اتاق است با نمره بالا اتاق های گفتگو.شما می توانید برای افزایش یک اتاق به اتاق گفتگو به نقاط امتیاز رای می دهند. هر اتاق چت کاهش رتبه را 10 ٪ در هر روز از ارزش کل.
Room invitations: دعوت نامه اتاق :
  شما می توانید سایر کاربران به چت روم دعوت می کنند.  دیگر کاربران نیز می تواند شما را به اتاق دیگر دعوت می کنند. دعوت به اتاق -- شما می توانید لیست اتاق خود دعوت در گزینه را بررسی کنید.
Flooding: سیل :
  برخی از کاربران می خواهم برای افزایش رتبه خود را بدون طبیعی چت. آنها ارسال پیام های خالی اغلب اوقات.
Anti-Flood System: ضد سیل سیستم :

در حال حاضر در این روزها ، خودکار ضد سیل سیستم به کاربران می توانید پیام های خالی اغلب بار ارسال کنید.اگر پیام نا مشخص ، آنها پست خود را تایید ، اما بعد از این رتبه کاهش خواهد بود 1 در هر 2 پیام های خالی.اگر شما مدیر / مالک / سید / اداره یک اتاق ، شما می توانید کتابچه راهنمای یکی بیشتر ضد سیل سیستم اعمال می شود. antiflood مطبوعات یا حق -- برای باز کردن منو چت ، را انتخاب کنید و روشن / خاموش منع خود را ارسال پیام خصوصی به این اتاق را برای کاربرانی که کمتر از 50 پیام در طول 10 دقیقه -- اگر شما از این سیستم ، تبدیل شود. شما همچنین می توانید مدت زمان این سیستم ضد کتابچه راهنمای سیل را افزایش دهد. اگر کاربر به تازگی آیدی خود را در یک اتاق ، که در آن کتابچه راهنمای سیل در ضد تولید ، او می تواند پیام ارسال کنید تا او ارزش بیش از 50.
Marriage: ازدواج :
 شما می توانید کاربر دیگری که تا به جنس مخالف و ازدواج با او / او باید در کتاب تماس خود را ارائه دهد. اگر کاربر برای کسی که میخواهید ازدواج -- در کتاب تماس شما حضور ندارد ، سپس اضافه کردن به او / برای اولین بار او را. پس از آن به پرسشنامه را انتخاب کنید و وضعیت خانواده. You will see all users of your شما تمام کاربران از جنس مخالف خود را که در کتاب حاضر تماس با شما را ببینید. دندانه دندانه کردن شریک زندگی تان را : وضعیت اعضای خانواده شما خواهد شد در اطلاعات پروفایل خود را به عنوان متاهل تغییر کرده است.  ازدواج هزینه 2.00 $ کیف پول.
Referral system: نظام ارجاع :
به طور مستقیم با اشاره به کسی برای زندگی آواکس چت ، شما می توانید سطح 1 - خیابان مراجعه کنید.  چت پاداش می افزاید که ارجاع به کاربر در بخشی از 25 ٪ از هزینه دعوت از اس ام اس که تعداد افرادی که از ارسال 1 - سطح خیابان ، از 10 ٪ و 5 ٪ از هزینه اس ام اس که ارسال 2 - 3 - مواجهه و سوم تعداد افرادی که از سطح correspondently.



آموزش چت با کامپیوتر




Profile(1شما ميتوانيد اطلاعات خودتان را از اينجا مشاهده كنيد ويا انها را تغيير بديد.

Room (2 بعد از انتخاب اين بخش شما فهرست رومها را خواهيد ديد .

Users (3 بعد از انتخاب اين بخش شما فهرست users را خواهيد ديد.

Top rooms (4 شما از اينجا ميتوانيد برترين رومها را مشاهده كنيد.

Public rooms (5 شما از اينجا ميتوانيد رومهاي عمومي را مشاهده كنيد.

Country rooms (6 شما از اينجا ميتوانيد رومهاي رسمي را مشاهده كنيد .

Rooms (7 شما از اين قسمت ميتوانيد چك كنيد افراد انلاين در روم را و تعدهد انها را عددي كه در سمت راست نوشته شده تعداد زن و عدد سمت چپ تعداد مرد را نمايش ميدهند.

Contact book (8 شما از اين قسمت ميتوانيد فهرست دوستان خودتان را ببينيد كه از قبل انها را به اين فهرست اضافه كرده ايد. 

Avacs gallery (9 شما پس از كليك بر روي اين قسمت به بخش البومهاي عكس خواهيد رفت ، شما ميتوانيد البوم بوجود بياوريد و به عكسهاي خود اضافه كنيد .

Message (10‌ شما در اينجا متني كه ميخواهيد بفرستيد را تايپ ميكنيد.

Enter (11 شما هنگامي كه متني را نوشته ايد ، با زدن اي كليك enter متن مورد نظر شما وارد صفحه روم خواهد شد .

 Moderating of room (12‌ اين گزينه براي كساني است كه در ان روم تاج دارند و با كليك بر روي ان ميتوانيد ليست كساني كه r.o شده اند و چه كس انها را r.o كرده يا از r.o در اورده يا كساني كه تاج گرفته اند و يا تاج پر شده اند و همچنين ميتوانيد اطلاعات روم را مشاهده كنيد از قبيل rating  يا owner روم و....

Change settings of chat (13 شما با استفاده از اين گزينه تنظيماتي از قبيل پاك كردن همه پيامهاي روم يا گذاشن تاريخ و... ميتوانيد برخوردار شويد .

Change avatar (14 شما با استفاده از اين گزينه ميتوانيد براي ايدي خودتان يك عكس انتخاب كنيد

Change color of message (15‌ شما ميتوانيد رنگ پيام خودتان را انتخاب كنيد.

Load file (16 شما ميتوانيد اپلود كنيد يك فايل يا قرار بديد عكس يا يك تكست در رو

Add line (17 شما ميتوانيد يا استفاده از اين گزينه : اضافه كنيد يك عكس يا يك فيلم يا يك ملودي يا يك لينك سايت

 

Add additional smiley(18 شما ميتوانيد با استفاده از اين گزينه شكلكهاي جديد اضافه كنيد

 

Add smiley(19‌ پس از انتخاب اين گزينه شما ميتوانيد استفاده كنيد از شكلكهاي ساده



ورود و ثبت نام

لطفا http://chat.avacschat.com یا http://chat.avacschat.ru نسخه وب چت زنده برای باز کردن. پس از نسخه وب باز ، این سایت به شما برای نام کاربری و رمز عبور بپرسید. اگر شما از کاربران موجود زنده چت ، سپس نوع نام کاربری ، کلمه عبور و کد captcha برای ورود به نسخه وب چت زنده.













 


اگر شما کاربر جدید کلیک کنید و سپس بر روی "کاربر جدید" ، انتخاب نام نیک خود ، قرار داده است رمز عبور خود را دو بار ، نوع کد captcha (ترک "مراجع ازت" خالی اگر شما نمی خواهید کسی را ارجاع می شود) و دکمه ارسال را فشار دهید به جدید خود را AVACS گفتگوی زنده شناسه.















اطلاعات عمومی


شما می توانید ببینید به چهار قسمت از صفحه ، وجود دارد -- بالا ، چپ و راست و پایین پانل. شما گزینه های اتاق ، پرسشنامه و کاربر گزینه های موجود در بالای صفحه در بر داشت. اسب تند رو حرکت خود را به گزینه های برتر -- "اتاق" ، "منو" و یا "کاربران" برای باز کردن منو استفاده کنید. در پنل سمت چپ و راست ، در اینجا خواهد شد این گزینه ها / دسته ها -- لیست اتاق چت (بالای 10 اتاق ، اتاق های کشور ، اتاق های عمومی ، اتاق خصوصی ، اتاق ها و اتاق های مورد علاقه خود را) ، کی آنلاین هست / در اتاق ، دعوت کاربران ، مدیران ، کاربران خوانده تنها ، تماس با کتاب ، لیست سیاه / لیست بیمحلی ، SuperModerators و آمار.شما همه گزینه ها در ابتدا بعد از ورود می کنید.


شما باید گزینه های در دسترس خود را به سادگی کشیدن و رها کردن روش. شما از منوی بالای صفحه ، این را دوست دارند در بر داشت.دو رنگ از گزینه های موجود در "منو اتاق" و "گزینه کاربران" ، سیاه و سفید و خاکستری وجود دارد. سیاه و سفید به معنی -- آن را در پانل سمت چپ یا راست شده نمی اضافه نشده است و به معنی خاکستری -- این بوده است در حال حاضر در پانل سمت چپ یا راست اضافه شده است.فرض کنید شما نیاز به تماس با SuperModerators ، سپس فقط باز "گزینه کاربر" کلیک کنید و نگه دارید و "Supermoderator" و کشیدن آن به پانل سمت چپ یا راست صفحه وب و فایل خود را نگه دارید. شما قادر خواهد بود تا با SuperModerators از لیست اس ام که شما به پانل سمت چپ یا راست اضافه شده است.برای استفاده از نسخه جدیدی از وب آواکس گفتگوی زنده ، جاوا اسکریپت را فعال کنید مطمئن در مرورگر وب خود را قبل از استفاده کنید.









برای ارسال پیام به چت روم ، فقط شما را به نوع به پیام خود را در این جعبه (پایین صفحه) و سپس وارد کنید و یا مجازی را کلیک کنید را وارد کنید دکمه از سمت راست. شما می توانید تعداد زیادی از حرکت ، اضافهکردن افزودنی پذیری خود ، اضافه کردن لینک ، ارسال عکس ، صوتی و یا فیلم های فلش را به گپ زدن ، تغییر آواتار ، چت رنگی. به طور پیش فرض فقط آن دسته از چت روم در حال نشان دادن است که حداقل یککاربر آنلاین. اگر می خواهید برای دیدن همه ی اتاق های گفتگو در هر رده ، تنها با کلیک بر روی آیکون تنظیمات و سپس عبارت "اتاق با کاربران" را انتخاب کنید.  برای تمیز کردن اتاق چت پیام را ، با کلیک بر روی "اتاق تمیز" را انتخاب کنید. اگر می خواهید برای دیدن تاریخ و زمان پیامهای ارسال شده در اتاق چت ، به سادگی بررسی "نمایش تاریخ" را انتخاب کنید.




اتاق چت



 باز "اتاق" منو از گوشه بالا سمت چپ اضافه کنید و به اتاق چت گروهها پانل سمت چپ یا راست. است شش چت گروهها اتاق در دسترس وجود دارد.  بالا 10 اتاق ، اتاق های کشور ، اتاق های عمومی ، اتاق خصوصی ، اتاق خود را (که در آن شما صاحب یک اتاق) و اتاق های مورد علاقه.  به عنوان تنظیمات پیش فرض ، شما قادر به دیدن فقط آن دسته از اتاق ها ، که دارای حداقل یک کاربر آنلاین. شما می توانید به اتاق خصوصی بدون دعوت نامه اتاق وارد نشود.  شما همچنین می توانید خود را توسط اتاق چت باز "اتاق" منو / دکمه ی "اتاق جدید" ساخت / قرار دادن هر نام و انتخاب دسته بندی و زبان. شما همچنین می توانید مواد اضافی مانند اضافه کردن پس زمینه ، ویرایش و موقعیت پس زمینه ، اضافه کردن و نوشتن یادداشتهای خوش آمدید قوانین اتاق. مطبوعات دکمه ذخیره -- گوشه بالا سمت راست پنجره پاپ آپ.



  






مدیران سوپر (اس م) :

مدیران سوپر کاربران قدرتمند هستند. آنها قدرت را به ممنوعیت و یا برداشت خواندن وضعیت تنها به هر کاربر در هر اتاق چت.آنها می توانند روشن / خاموش ضد سیل حالت به هر اتاق چت. آنها می توانند اضافه یا حذف مدیران از هر اتاق. آنها کمک تمام کاربران. همه کاربران می توانند آنها را برای کمک بخواهد.شما می توانید آنها را در سوپر لیست مدیران در گزینه راهنما پیدا کنید.  مطبوعات 4 یا سمت چپ نماد را انتخاب کنید و کلید هفتم (از چپ به راست) از بالا و مطبوعات خوب برای باز کردن "راهنما" # :. باز "مدیران سوپر" لیست خود را برای دریافت کنید.













 








 

بازرگانان :

تاجران هستند کیف فروشندگان و همچنین اداره یا سولفور موستارد بود. شما می توانید از کیف پول آنها از طریق راه بسیاری از انتقال پول است که آنها پشتیبانی می خرید. برای خرید کیف پول از آنها تاجر تماس است که از محلی شما / نزدیکترین منطقه است.  و همچنین در صورت تمایل به کمک به آنها را بپرسید.
 شما فقط می توانید مدیران فوق العاده در این لیست را ببینید.  آنها تاج قرمز به عنوان آواتار.



مشخصات

 در گزینه پرسشنامه ، در اینجا همه از اطلاعات شخصی شما می باشد. شما می توانید نام مستعار خود را ، ویرایش قرار دهید و یا تغییر آدرس ایمیل ، تغییر رمز عبور ، جنس را انتخاب کنید ، آواتار انتخاب کنید ، کشور ، شهرستان ، نام ، نام خانوادگی ، روز تولد ، و در مورد خود شما.  شما همچنین می توانید عکس خود را به مشخصات خود را با کلیک کردن بر روی "به روز رسانی عکس" را فشار دهید ارسال کنند.  ویرایش پس از همه چیز ، لطفا با کلیک بر روی دکمه ذخیره را از گوشه بالا سمت راست پنجره این پرسشنامه. پس از ذخیره کنید ، با کلیک بر روی دکمه متقابل برای بستن این پنجره.















آمار

 در آمار ، شما می توانید AVACS گفتگوی زنده اطلاعات سرور ، به بالاترین امتیاز از کاربر و ثبت و ضبط بالاترین کاربران آنلاین در اتاق چت.





سایر اطلاعات

  رتبه اتاق :

همه اتاق چت از AVACS گفتگوی زنده در اتاق تنظیم رتبه در اتاق چت منو ، آنجا شما می توانید بطور مستقیم در اتاق را وارد کنید. همه کسانی که هفت اتاق است با نمره بالا اتاق های گفتگو.  شمامیتوانیدامتیازرای برای یک اتاق برای افزایش رتبه در اتاق چت.  هر چت رتبه را کاهش اتاق 10 ٪ در هر روز از ارزش کل.

  آواتار :

 
آواتار خود را از گزینه پرسشنامه و یا پایین صفحه -- 5th انتخاب می توانید. آواتار شما نشان می دهد در درست
قبل از خود را نیک.



و اطلاعات کاربر

شما میتوانید کاربر ارسال پیام خصوصی دیگر, انتقال اشاره گر ماوس خود را به هر کاربر چه کسی
به
شما می خواهم
پیام خصوصی به فرستاده ، و بر روی دکمه سمت چپ ماوس.

منو ظاهر خواهد شد ، بر روی "پیام خصوصی" و شما شات دریافت این پنجره روی صفحه نمایش این
می خواهم.


شما در اضافه کردن بیش از حد حرکت می تواند به عنوان دوست منو اصلی چت روم کلیک چپ
room.From شما می توانید
 
ارسال پیام خصوصی به دیدن اطلاعات کاربر ، را کاربر عکس را مشاهده و اضافه کردن کاربر
به تماس شما کتاب یا لیست سیاه و سفید.


کاربر به لیست سیاه قرار دهید شما در صورت کاربر که نمی خواهید از پیام خصوصی.
شما هم در همه این گزینه بالا سمت چپ در گوشه ای از این پنجره پیام خصوصی1
پاسخ آیکون برای جعبه متن باز ، 2nd است برای اطلاعات کاربر ، 3rd برای کاربر در عکس
4th برای اضافه کردن کاربر به لیست تماس کتاب و یا سیاه



















اتاق چت خصوصی

شما می توانید یک اتاق چت خصوصی تا شما دعوت نامه از آن اتاق را ندارد وارد شود.  همچنین هیچ کس نمی تواند خصوصی اتاق چت بدون دعوت شما دسترسی داشته باشد.

کلیک کنید برای دعوت دیگر استفاده کنندگان از سمت چپ بر روی آنها اضافه کنید و به گزینه "دعوت". پس از شما آنها را اضافه کنید ، آنها می توانند دسترسی شما چت روم.

ببینید که چه کسی دسترسی دارد در اتاق ، باز "دعوت" از گزینه های منوی سمت چپ یا راست. اگر می خواهید پاک کنید دسترسی به برخی از خود ، شما می توانید به فهرست دعوت بروید ، سمت چپ کلیک کنید و جوجه روی "حذف از فهرست" # :

سیل و ضد سیل

Flooding: سیل :

نظرات شما عزیزان:
نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ 27 مهر 1391برچسب:, ] [ 2:53 ] [ ghaleb ] [ ]